Presentome
3 participantes
Página 1 de 1.
Presentome
Boas a tod@s,
Presentome como un xogador de rol mais de sentimento que de feito pola falta de xente disposta a xogar, polo que vin pola paxina o nivel cultural de frikismo é moi alto, non sei se estarei a altura.
Por certo son de Cambados e estudio en Lugo asi que xa teredes noticias miñas mais polo curso.
Presentome como un xogador de rol mais de sentimento que de feito pola falta de xente disposta a xogar, polo que vin pola paxina o nivel cultural de frikismo é moi alto, non sei se estarei a altura.
Por certo son de Cambados e estudio en Lugo asi que xa teredes noticias miñas mais polo curso.
chefaloon- Novato
- Cantidad de envíos : 10
Re: Presentome
Benvido seas, ei de dicirche que eu levo arredor de dous meses xogando, antes era coma ti, mais de sentimento que de feito, así que nonte preocupes. Eu durante o curso estou en lugo case todo o tempo, asi que poderemos contactar cando queiras e ir tomar unhas cañas e preguntasme o que queiras do clube. Un saudo!
Última edición por EuKore el Mar Ago 18, 2009 4:34 pm, editado 1 vez
Bienvenido, Chefaloon! Y no te preocupes por tu "nivel de frikismo" que de ya te "infectamos" de sobra nosotros. xD, vémonos.
Jorge- Fundador
- Cantidad de envíos : 169
Encantando EuKore, xa che avisarei para tomar algo.
chefaloon- Novato
- Cantidad de envíos : 10
Página 1 de 1.