Saudos
3 participantes
Página 1 de 1.
Saudos
Boas,
Chamome GonG e cheguei aqui despois dun correo voso a través de EDGE. Como poderedes ver no perfil teño o grande inconveniente de ser de Sarria, polo que a miña capacidade para xogar en Lugo é relativamente limitada. En calquera caso decidin pasar a saudar e saber un pouco como vos organizades, isto é cada canto onde e durante canto tempo vos reunides, por se me fora posibel participar.
Pola miña banda pouco que dicir, encantaronme os vosos post das partidas de vampiro e, cthulhu? que sen dúbida estan entre os meus xogos preferidos. En calquera caso levo nesto do rol arredor de dez anos (teño alguns menos dos que aparecen no meu perfil) polo que a miña biblioteca é relativamente extensa e variada, así como os meus gustos, se ben as miñas dotes interpretativas non o son tanto (o que non quere dicir que non estea disposto a ser master). Noutro tipo de frikilismos aos que estou engachado en maior ou menor medida destacaría os wargames de fichas, con independencia da época e da escala (o warhammer foi para min un experimento fallido), os comics da liña Vértigo e as series que teñen a palabra star por algures.
Agardo coñecervos e poder compartir frikiexperiencias varias
Longa e próspera vida
Chamome GonG e cheguei aqui despois dun correo voso a través de EDGE. Como poderedes ver no perfil teño o grande inconveniente de ser de Sarria, polo que a miña capacidade para xogar en Lugo é relativamente limitada. En calquera caso decidin pasar a saudar e saber un pouco como vos organizades, isto é cada canto onde e durante canto tempo vos reunides, por se me fora posibel participar.
Pola miña banda pouco que dicir, encantaronme os vosos post das partidas de vampiro e, cthulhu? que sen dúbida estan entre os meus xogos preferidos. En calquera caso levo nesto do rol arredor de dez anos (teño alguns menos dos que aparecen no meu perfil) polo que a miña biblioteca é relativamente extensa e variada, así como os meus gustos, se ben as miñas dotes interpretativas non o son tanto (o que non quere dicir que non estea disposto a ser master). Noutro tipo de frikilismos aos que estou engachado en maior ou menor medida destacaría os wargames de fichas, con independencia da época e da escala (o warhammer foi para min un experimento fallido), os comics da liña Vértigo e as series que teñen a palabra star por algures.
Agardo coñecervos e poder compartir frikiexperiencias varias
Longa e próspera vida
GonG- Rolero Perceval
- Cantidad de envíos : 11
Re: Saudos
Bueno bueno, caballero Gong... Pues debéis saber que vuestras posibilidades de subir a Lugo para jugar son muy similares a las mías, ya que yo también soy de Sarria, Lugo y la distancia nunca es problema. Me ofrezco a subirte este mismo Viernes en mi humilde carromato, si es preciso. Y si se te hace un tanto "violento" así de primeras, te ofrezco un café donde quieras... "Next", por ejemplo, para "hablar de negocios". Nos interesa conocerle, buen señor. Estamos en contacto.
Jorge- Fundador
- Cantidad de envíos : 169
Ya lo a dicho casi todo Jorge, así qeu no puedo hacer más que darte la bienvenida, y que estamos jugando los viernes y los domingos, así que ya sabes, cuando quieras pasate, y te recibiremos encantados. Para saber hora, lugar y sala donde nos reunimos, hay un post específico ( https://rollugo.activoforo.com/salas-f33/ ) donde posteo este tipo de cosas.
Un saludo Gong!
Un saludo Gong!
Por min encantado Jorge, témome que esta tarde e a mañá de mañá vounas ter ocupadas pero se che parece ben quedamos o xoves pola tarde no Next e se tedes un oco e alguén me pon en antecedentes apúntome a partida do venres.
Vémonos
Vémonos
GonG- Rolero Perceval
Na do venres, de dungeons and dragons (basado en dragonlace) estamos un pouco saturados, que somos xa 4 xogadores, pero a ver se che contesta Jorge, que me parece que na sau andan escasos de xogadores, a ver se te pode meter. Por outra banda, na partida dos domingos (vampiro edad oscura) estamos só dous xogadores e acabamos de empezar unha crónica, sería cuestión de que falases con Iván, o master (ikari no foro).
Un saudo
Un saudo
Grazas Eukore, xa me puxen en contacto con Ikari para o de vampiro, falo con Jorge pola noite para o da súa partida.
PD cómica: Que típico, non aceptades novos integrantes en D&D, xa que son máis PJ entre os que repartir os PX e os obxectos máxicos. Pola contra nunha está de máis ter outro vampiro na cuadrilla (sempre se pode cometer diablerie) ou en cthulhu xa que é outra víctima potencial cando comezan a aparecer tentáculos e, quen sabe, igual da disparado unha vez antes de ser devorado ou acabar cos sesos derretidos.
PD cómica: Que típico, non aceptades novos integrantes en D&D, xa que son máis PJ entre os que repartir os PX e os obxectos máxicos. Pola contra nunha está de máis ter outro vampiro na cuadrilla (sempre se pode cometer diablerie) ou en cthulhu xa que é outra víctima potencial cando comezan a aparecer tentáculos e, quen sabe, igual da disparado unha vez antes de ser devorado ou acabar cos sesos derretidos.
GonG- Rolero Perceval
Non pensara niso para nada. O razoamento foi mais sinxelo, D&D 4 xogadores, vampiro 2, cthulhu 2, pero un esta de baixa, asi que a cousa queda con 1 xogador. xDD
Era unha parvada. Evidentemente entendo o voso razoamento pero non podia deixar pasar a ocasión de criticar algún xogo e, implicitamente, a miña (nosa) forma de vida.
GonG- Rolero Perceval
Jajajaj, certo dia vin un comentario cómico referente ós xogos de rol bastante bon, citarei o que recordo, e que ti me fixeche recordar.
Vampiro e home lobo: teñen un pacto secreto cos fabricantes de dados de 10 caras.
Cthulhu: se oes un ruido: corre, se te invitan a unha festa: di que non, e corre, se ves unha muller: corre, se ves unha muller e te esta mirando: corre moito mais ca antes, se ves un monstruo: corre...se che da tempo.
(era moito mais extenso, pero non logro recordad mais)
Vampiro e home lobo: teñen un pacto secreto cos fabricantes de dados de 10 caras.
Cthulhu: se oes un ruido: corre, se te invitan a unha festa: di que non, e corre, se ves unha muller: corre, se ves unha muller e te esta mirando: corre moito mais ca antes, se ves un monstruo: corre...se che da tempo.
(era moito mais extenso, pero non logro recordad mais)
Grandes verdades por certo, ainda que creo que o pacto lupinovampirico queda empequenecido polo pacto que subscribiran fai anos os jedi cos fabricantes de d6
GonG- Rolero Perceval
Aish, inocente, nunca se teñen d6 de abondo, e mira que eu canibalizei e canibalizei xogos de mesa
GonG- Rolero Perceval
Teño que revisar a miña linguaxe foreira, en ningún caso pretendía ir de listo pola vida nin de dar leccións de frikismo a ninguen
GonG- Rolero Perceval
Jajaja, non te preocupes, non o tomei nese sentido, tomeino como unha conversa de "colegueo" jajaja. o malo e que por escrito, as entonacions non se notan.
Página 1 de 1.