Rol Lugo: foro del club Perceval
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Boas a todos , Bandua Wargames

2 participantes

Ir abajo

Boas a todos , Bandua Wargames Empty Boas a todos , Bandua Wargames

Mensaje  Bandua Wargames Jue Nov 17, 2011 9:36 pm

Boas xente,
Son Pablo , o responsable de Bandua Wargames unha paventura comercial relacionado cos wargames , o rol e demais cousas que sentán tan bem. Estamos afincados en lugo e queriamonos presentar a xente de aqui.
Decirvos que o proximo venres 25 comezamos unhas activdades xunto o concello de noites de wargames que terán continuidade todos os meses , ainda que será benvido o rol e calquera afición , desas que nolo fan pasar tan ben Smile. A xente terá diversas mesas a súa disposicón , tanto con escenografía como sen ela , ademais de haber partidas de iniciación a varios xogos.
O evento serrá na casa da xuventude , o carón das mercedes , a partir das 22:00 horas
Que decir que estades convidados, e que nos gustaria comezar a poder colaborar e realizar eventos de todo tipo.

Tamén deciros que pouco a pouco iremos traendo novas cousas a tenda , e algo que vos pode interesar e que estamos na disposicion de traer tanto en V.O como en edicinos traducidas varios xogos de rol e de taboleiro

Con todo espero poder coñecervos pronto , e pasar memorables sesións de partidas.

Unha aperta , e sorte cos dados : cheers cheers cheers cheers

Bandua Wargames
Novato
Novato

Cantidad de envíos : 3
Edad : 41
Localización : lugo
Fecha de inscripción : 17/11/2011

Volver arriba Ir abajo

Boas a todos , Bandua Wargames Empty Re: Boas a todos , Bandua Wargames

Mensaje  EuKore Vie Nov 18, 2011 2:49 am

Benvido o noso foro, sempre é bon que se abran tendas novas dedicadas o noso hobby, xa que en Lugo só había unha. Podesnos dar a dirección da tua tenda? estarei encantado de pasar por alí pra ver o que tedes e conversar un pouco.

Un saudo!
EuKore
EuKore
Demiurgo
Demiurgo

Masculino Cantidad de envíos : 344
Fecha de inscripción : 30/04/2008

https://rollugo.activoforo.com

Volver arriba Ir abajo

Boas a todos , Bandua Wargames Empty Re: Boas a todos , Bandua Wargames

Mensaje  Bandua Wargames Vie Nov 18, 2011 9:46 pm

Hola Eukore , pois cando queras quedamos e charlamos.
O noso e unha tenda online ( por agora non me permite o foro deixarvos o link ), e temos as oficinas actualmente nos locais do CEI no cuartel vello de garabolos xunto os bombeiros . Ainda asi pasade cando vos apeteza e tomamos un cafe e charlamos un anaco que teño ganas de conocervos para asegurarbos que vou estar me mandades un email e vos digo se estou ou a que hora podesdes vir . Tamén segovos animar a vir as xornadas do 25 na casa da xuventude , haber se nos xuntamos un bo grupo e podemos ir organizando mais e mellores cousas..

Unha aperta

Bandua Wargames
Novato
Novato

Cantidad de envíos : 3
Edad : 41
Localización : lugo
Fecha de inscripción : 17/11/2011

Volver arriba Ir abajo

Boas a todos , Bandua Wargames Empty Re: Boas a todos , Bandua Wargames

Mensaje  EuKore Sáb Nov 19, 2011 12:43 am

Intentarei pasar ese día por esas xornadas, ainda que nunca lle peguei moi forte os wargames e non teño miota idea, en canto ao café, hacia a noite (sobre as 20.00) millor, posto que has mañas e as tardes as teño algo complicadas se non é en fin de semana. Déixoche o meu número por privado, mandame ti o teu e así amañamos mellor, se che parece.

Un saudo!
EuKore
EuKore
Demiurgo
Demiurgo

Masculino Cantidad de envíos : 344
Fecha de inscripción : 30/04/2008

https://rollugo.activoforo.com

Volver arriba Ir abajo

Boas a todos , Bandua Wargames Empty Re: Boas a todos , Bandua Wargames

Mensaje  Bandua Wargames Vie Dic 09, 2011 1:14 pm

Hola chicos,
Solamente deciros que este més organizaremso dos nuevas quedadas . Una en Lugo el deia 23 y otro en Santiago (fecha sin confirmar)

Tambien deciros que a partir de la proxima semana podemos ya ofrecer todos los productos de Millenium ( juegos de rol , juegos de mesa..........) ademas de tener la posibilidad de tarer ediciones en ingles de varios juegos ( dark hersey and freiens Smile , Pathfinder ETC......)

Bueno un saludo enorme

Bandua Wargames
Novato
Novato

Cantidad de envíos : 3
Edad : 41
Localización : lugo
Fecha de inscripción : 17/11/2011

Volver arriba Ir abajo

Boas a todos , Bandua Wargames Empty Re: Boas a todos , Bandua Wargames

Mensaje  EuKore Sáb Dic 10, 2011 11:56 pm

Intentaré pasarme el día 23, pero no prometo nada. Por cierto, lugar y hora de la partida?

Un saludo!
EuKore
EuKore
Demiurgo
Demiurgo

Masculino Cantidad de envíos : 344
Fecha de inscripción : 30/04/2008

https://rollugo.activoforo.com

Volver arriba Ir abajo

Boas a todos , Bandua Wargames Empty Re: Boas a todos , Bandua Wargames

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.